YHTEYSTIEDOT

Aulangonkuja 5, Hämeenlinna

info@aulangonratsastuskoulu.fi

☎️ p. 045 318 3317/ ratsastuksenopettajat

Tavoitat meidät parhaiten tekstiviestillä!

RATSUTUKSET, MUUT TIEDUSTELUT

Salla Varenti

salla.varenti@aulangonratsastuskoulu.fi

☎️ 050-352 1278

AJO-OHJE:

Helsingin suunnasta

Poistu moottoritieltä 3 liittymästä 24, suuntaan Aulanko/Hämeenlinna. Käänny oikealle Paasikiventielle suuntaan Lahti/Kantola. Aja noin 1,2 km, käänny vasemmalle tielle Keinusaarentie, n. 250m käänny oikealle tielle Viipurintie. N. 500m päästä käänny vasemmalle tielle Aulangontie. Tätä tietä noin 3,4 km, Scandic Hotelli Aulangon jälkeen, käänny vasemmalle Aulangonkujalle. Aja niin pitkälle, kunnes tulet tallin pihaan.

Tampereen suunnasta

Poistu moottoritieltä 3 liittymästä 27, suuntaan Hattula/Parola. Käänny oikelle tielle Hattulantie. Noin 2,4 km päästä käänny vasemmalle tielle Pälkäneentie. Noin 1,5 km käänny oikealle tielle Aulangontie. Noin 7,2 km, golfkentän jälkeen käänny oikealle Aulangonkujalle. Aja niin pitkälle, kunnes tulet tallin pihaan.