PALVELUT MATKAILIJOILLE JA YRITYKSILLE

Oletko vierailulla Hämeenlinnassa ja haluat ratsastamaan? Suunnitteletko yrityksellesi työhyvinvointipäivää?

Tule meille ratsastusretkelle, tutustumaan hevosiin ja tallitoimintaan tai vaunu- tai rekiajelulle!

Valitse teille sopivin palvelu alta tai kysy tarjousta info@aulangonratsastuskoulu.fi.

RATSASTUSRETKI AULANGOLLA

Ryhmäkoko: max 12 henkilöä

Erityisesti huomioitavaa:

- Tallilta lainattavissa kypärä sekä turvaliivi.

- Ryhmän olisi hyvä koostua suunnilleen samantasoisista ratsastajista.

- Ratsastajien toivotaan tulevan tallille noin puolta tuntia ennen retken alkua, jotta kukin voi tutustua rauhassa omaan ratsuunsa ennen retkelle lähtemistä.

RATSASTUKSEN LYHYT OPPIMÄÄRÄ PIENRYHMILLE

Tutustuminen hevosiin ja ratsastukseen harrastuksena.
Tämä tehotunti on tarkoitettu vasta-alkajille tai jo hieman lajiin tutustuneille, lapsista aikuisiin.

Tunnin aikana opit perusasioita hevosesta ja ratsastuksesta. Opit varustamaan hevosen ratsastustunnille ja pääset harjoittelemaan ratsastuksen perusasioita.

Ryhmäkoko: 1-20 henkeä

Toteutuskielet: suomi ja englanti.

Erityisesti huomioitavaa:

- Pukeudu sään mukaan ratsastukseen soveltuviin vaatteisiin (joustavat housut sekä saappaat tai matalakantaiset kengät).

- Tallilta lainattavissa kypärä ja turvaliivi.

HIIHTO-, PÄÄSIÄIS-, KESÄ- JA SYYSLOMAN MAHDOLLISUUDET

Tarjoamme matkailijoille talutusratsastusta ma-pe klo 14.00 ja lauantaisin klo 11.00 alkaen. Ajanvaraus suotava, mutta ei välttämätön.

Ratsastustunteja matkailijoille kaikkina viikonpäivinä, pääasiassa klo 14.30 -17.00.

Muukin aika on sovittavissa. Varaathan aikasi yksityis- tai ryhmätunnille etukäteen!

RATSASTUSTUNTI

Aloita ratsastusharrastus tai hio ratsastustaitojasi Aulangolla. Opetusta annetaan kentällä, maastossa tai ratsastushallissa tasosi ja toiveittesi mukaan.

Erityisesti huomioitavaa:

- Pukeudu sään mukaan ratsastukseen soveltuviin vaatteisiin (joustavat housut sekä saappaat/matalakantaiset kengät).

- Tallilta lainattavissa kypärä ja turvaliivi.

VAUNU- TAI REKIAJELU AULANGOLLA

Koe Aulangon romantiikka ja puistometsä uudella tavalla hevosen vetämillä vaunulla tai reellä.

Retki alkaa Aulangon Ratsastuskoululta ja etenee idyllisillä puistobulevardeilla tai poluilla. Vaunu- ja rekiajo on mahdollista toteuttaa Aulangon alueella tai muualla.

Ryhmäkoko: 1-5 henkilöä.

VARAUKSET

Puh. 045 318 3317/Tallin puhelin

- Lähetäthän tekstiviestinä varauksen tallin puhelimeen