TOIMINTA

Ratsastustunteja pidetään maanantaista perjantaihin klo 16:00-21:00, sekä lauantaisin klo 9:00-14:30 ja sunnuntaisin 15:30-16:30.

Sunnuntaisin tallilla järjestetään kilpailuja tai käydään porukalla muualla kilpailemassa.

Tunneilla panostamme hyvän perusratsastuksen opetteluun. Opetusta järjestetään kentällä, maastossa tai maneesissa ratsastajien tason ja toiveiden mukaan.

Ratsastustuntimme on jaoteltu taito- ja ikäryhmiin. Painotamme toiminnassamme perinteisten hevosmiestaitojen opettamista pienestä pitäen. Panostamme koulullamme osaaviin ja toimiviin tuntihevosiimme.

Kannustamme oppilaitamme myös kilpailemaan.

Ratsastuksen opetuksen lisäksi meiltä on mahdollista tilata kärry- tai rekiajeluja erilaisiin tilaisuuksiin kuten häihin, tai syntymäpäiville.

Talutusratsastukseen meillä on turvallisia pikkuponeja sekä isompia hevosia

Tuntien varaustilanteesta ja ilmoittautumisista vastaavat ratsastuksenopettajat tallin numerosta 045 318 3317. Tavoitat meidät parhaiten tekstiviestillä.

Tuntivaraukset ja -peruutukset tulee tehdä edelliseen päivään klo 20:00 mennessä tallin puhelimeen tekstiviestillä.

talli_040910_441.jpg

080811_071-1.jpg
Talli on saanut vuonna 2013 Suomen Ratsastajainliiton myöntämän Laatutalli-sertifikaatin laadukkaasta toiminnastaan.