VIKELLYS

vikellys2.jpg

Vikellys on hevosen selässä tapahtuvaa voimistelua. Harrastuksen aloittamiseen ei vaadita mitään erityisiä voimistelu- tai ratsastustaitoja. Varusteiksi riittää alkuvaiheessa voimistelutossut ja mahdollisimman vartalonmyötäiset, joustavat vaatteet. Uudet harrastajat ovat tervetulleita joukkoomme!

Aulangon vikeltäjien harrasteryhmä kokoontuu ratsastuskoulullamme kerran viikossa. Tämän ohella järjestämme vikellyksen alkeiskursseja, päiväleirejä ja yksityistunteja. Kilpavikellyksestä kiinnostuneille on myös oma valmennusryhmä.

vikellys.jpg

Myös vikellystunnin peruuttaminen tehdään viimeistään edellisenä päivänä joko tekstiviestillä tai merkitsemällä peruutus tallin kalenteriin. Kaikilla ratsastuskoulun vikeltäjillä on oltava voimassa oleva tapaturmavakuutus.

Tiedustelut ja ilmoittautuminen Sanna Tamminen p. 040- 5898586.

Tervetuloa vikeltämään Aulangon Ratsastuskoululle!

Suomen Ratsastajainliiton vikellyssivut