OPETUSHEVOSET JA -PONIT

Ratsastuskoululla on käytössä 12 hevosta ja 6 ponia. Kaikki hevoset ja ponit on hyvin koiulutettuja ja luotettavia ratsuja. Ne on valikoitu nimenomaan opetuskäyttöön. Monilla hevosillamme myös kilpaillaan säännöllisesti.

Tarvittaessa tallihenkilökunta jatkokouluttaa hevosia ja poneja - näin koulutustaso pysyy kunnossa. Joukkoon mahtuu myös perheen pienimmille soveltuvia pikkuponeja.

Hevosten koulutustaso on helppo B -tasolta vaativa B -tasolle. Kaikki hevosemme myös hyppäävät hyvin.

Hevoset tarhailevat arkipäivinä klo 8-14 isossa laumassa, mikä edesauttaa hevosen luontaista käyttäytymistä. Kesäisin opetushevoset ja -ponit lomailevat laitumella.

Kaikkia hevosia ja poneja myös liikutetaan päivittäin. Keskimäärin opetustunteja on päivittäin noin kaksi per hevonen, maksimissaan kolme. Tämän johdosta hevosemme ovat iloisia, virkeitä ja yhteistyöhaluisia.

OPETUSPONIT

OPETUSHEVOSET